Tänään ei ole oikein mikään sujunut ihan niinkuin pitäisi. Tyttö aiheutti aamulla taas viivästyksen, joten myöhästyin aiemmasta autosta. Myöhempi auto oli itsessään jo myöhässä, joten myöhästyin enemmän kuin olisin jos se olisi ollut aikataulussaan se myöhempi auto.

Lapsilauman (joka onneksi oli tänään puolta pienempi kuin ennen) kanssa kävi pari kömmähdystä (ei onneksi mitään pahoja), mulla oli silloin myös maha erittäin sekaisin jostain syystä, joten jouduin jättämään lapset kaksi kertaa jotta menin itse vessaan... Pääsimme siis aloittamaan myöhään ja lopetimmekin sen verran myöhässä, että minun piti itse tehdä koko loppusiivousrumba, jonka takia mulla tuli kiire linja-autoon, johon onneksi kuitenkin ehdin ihan juoksematta.

Kaupungilla jäin katselemaan olkani yli ja törmäsin toiseen ihmiseen. Pyysin anteeksi (en sanonut vain OHO! mikä tuntuu olevan aika yleinen anteeksipyyntö nykyään), oikein kunnolla ja pahoitellen, mutta tämäpä olikin naama väärällä sorttia ja mulkoili mua vain vihaisesti ja oudoksuen. Anteeksi vain, mutta olin väsynyt ja onni ei ollut mua muutenkaan tänään suosinut.