Nukuin noin yhdeksän tuntia, menin jo yhdeksältä illalla nukkumaan, mikä on aikainen ajankohta minulle. Mutta kun televisiosta ei oikein tullut mitään (Takaa-ajettua ei nyt huvittanut katsoa varmaan noin kymmenettä kertaa, tai ainakin viidettä) ja miehen keskeneräisten asennussysteemien takia ei voinut katsoa viikonlopulla tallennettuja ohjelmiakaan. Ja mua oikeesti väsytti!

***

Palaan vielä Euroviisuihin, ei voi mitään, ne kun nyt vielä on aika tuore juttu. Suomen voitto nyt on ehdottomasti mannaa, vaikkei musiikkityyli olekaan omintani (mutta Hard Rock Hallelujahiin alkaa tottua, se on ruvennut kuulostamaan jo hyvältä). Mutta pakko sanoa, että kolmen kärki miellyttää minua muutenkin. Venäjän ja Bosnia-Hertsegovinan (miten se sitten kirjoitetaankaan) laulut olivat minun mieleeni nekin, ja jollei Suomella olisi ollut saumoja voittoon, olisin suonut voiton jommalle kummalle ihan mielellään. Erityisesti minua miellyttää se, että Ruotsi jäi sen verran kauas kärjestä. Vaikka kuinka sitä hypetettiin ennakkosuosikkina (ja Tukholmassa lauantain lööpeissä oli että asiantuntijoiden mielestä Carola voittaa varmasti - hah), niin minua se ei miellyttänyt pisaraakaan. Kyllä Carola parempiakin on luritellut.

***

Noni, aamupala on tuhottu, pitää ruveta valmistautumaan lähtoon ja kaivelemaan sadevarusteita jostain... Ihana ilma, varsinkin kun pitää kävellä pari kilometriä.