Haluan taas vähän päästää höyryjä tänne, vaikkei nyt mitään kovin ikävää juuri nyt olekaan pinnassa.

Työpäivä alkoi vartin seisoskelulla pihalla, oli poistumisharjoitus, tosin itse en ehtinyt edes sisälle jotta olisin sitä poistumista päässyt harjoittelemaan. Eihän siinä seisoskellessa mitään, rento ja kiireetön aloitus päviään.

Ja heti sisälle tultuani, ennenkuin edes ehdin takkia riisua ja vaihtaa sisäkenkiä täytyi selvitellä sekaannuksia ja päällekkäisyyksiä - päällekäisyyksiä, joiden ei periaatteessa pitäisi edes olla mahdollisia, mutta olivat kuitenkin  todellisia. Ja sitten jotta vain saataisiin aikaan enemmän sekaannuksia niin nyt on liikkeellä yksiä kokoajan muuttuvia papereita kaksin kappalein, joista tosia kappaleita ei ole "päivitetty" ajan tasalle, eikä oltu minulle mainittu, että olisin ehkä voinut eilen ne katsoa läpi ja päivittää. Nämä asiat minä olen joutunut ihan itse huomaamaan, kun joku on soittanut tai käynyt ja kertonut. Siis ei työntekijät, vaan asiakkaat, jotka tietävät enemmän kuin minä, ja minun nyt ne kuuluisi tietää, jotta voin työtäni kunnolla hoitaa. Nooh, eiköhän se tästä. Palaan työn ääreen.