Eivät siis meinanneet antaa lääkäriaikaa aamulla. Lääkärin diagnoosi: keuhkoputkentulehdus. Poika on muutoin terveen oloinen, ei siis mitenkään kovassa kuumeessa tms. mutta se yskä on paha, ja lähes poikkeuksetta tuon kuuloiset yskät ovat meidän pojalla lopulta vaatineet antibiootit parantuakseen. Mies on nyt taas tälläkin viikolla siis hoitamassa sairasta lasta kotona, torstaihin asti kirjoitti lääkäri vapaata.

Kiitos kommenteista. Niitä on aina kiva saada. T-haukalle (toivottavasti muistin nimimerkin oikein): Illalla myöhään väsyneenä kaikki vaikuttaa monin verroin dramaattisemmalta kuin oikeasti ehkä on, joten olen siitä partiopaita-asiasta päässyt jo yli. :)

Tänään en poljekaan kotiin, vaikka poljin tänne. Totesin, että olisi korkea aika mennä shoppailemaan kesäisempiä housuja itselleni, mulla on van pitkiä, paksuja ja tummia. Joitain ohuempia, vaaleasävyisempiä ja lyhyempilahkeisia kaipailen, Capreja lähinnä. Niin, ja parit uudet rintaliivit ei olis pahitteksi. Joten muu perhe hakee mut ja mennään kaupungille (mä en sinne halua lähteä pyörän kanssa palloilemaan). Minä ainakin menen kiertämään vaatekauppoja (tai ainakin yhteen tai kahteen menen katselemaan). Katsotaan nyt jääkö muu väki sitten vaikka istumaan jonnekin syömään tai jäätelöille tms, ettei tarvitse mun perässä laahustaa.

Palaan työn touhuihin...