On ollut viimeaikoina niin kuuma, että aivot ei toimi. Tosin mulla on toisinaan sellainen tunne, että mun aivot ei ole oikeasti toimineet vuosiin.

Eilen oltiin hiekkarannalla, Paimiossa asti, hiekkakuopilla. Minäkin uin luonnonvedessä ensimmäistä kertaa vuosiin. En tosin mitenkään paljon, mutta uin nyt kuitenkin. Kimpula yritti hieman oikeastikin uida. Jotta oikeasti oppisi, pitäisi kyllä käydä huomattavasti useammin uimassa, sitten talvellakin. Ja minä taas niin naiivisti uskoin, että en mä nyt pala. Joo ei, mitä nyt hartiat ja yläselkä ja rinnus niiltä osin mitä ei ollut jo aiemmin kärähtänyt. Mun etumus on aika mielenkiintoisen näköinen. Sellainen ruskettunut V aukon mallinen alue jonka molemmin puolin punainen kuin ei ihan rapu. Mun uimapukuni on mallia semibikinit. Eli siis erillinen alaosa ja yläosa, mutta yläosa on sellainen hihnaolkaiminen toppi joka peittää kuitenkin ihan alaosaan asti.

***

Kimpula on taas omilla teillään. Leirillä siis, perjantaihin asti, lähti aamulla. On hiljaista, kun ei ole kotona kuin vain yksi mölyapina joka ei yksin oikein saa kinaa aikaiseksi, muuta kuin vanhempiensa kanssa, tietty.

***

Meidän kovis isopoika halusi yksi päivä kaupasta uuden nallen, pehmonallen. Kun iso nalle on liian iso viereen. Ihana huomata että rajussa pojankoltiaisessa on edelleen pehmeitä ja helliä puolia. Uusi nalle lähti leirille mukaan kaveriksi.

***

Sain tänään Da Vinci -koodin loppuun. Oli ihan hyvä, suurinpiirtein sitä lajia mitä tykkäänkin lukea. Melko lopussa tuli kyyneleet silmiin, jälleennäkeminen kosketti niin. Jotenkin jäi sellainen "lisää - heti - kiitos"-fiilis. Pitäisi pian vaan tarttua uuteen yhtä vangitsevaan romaaniin. Luen valitettavan vähän nykyään. Taisi olla ensimmäinen kirja jonka sain tänä vuonna luettua kannesta kanteen. Harry Potterkin (se ihan ensimmäinen) on kesken, suomenkielinen siis, englanninkielisen taisin jo lukea. Pitäiskö se lukea loppuun, vai alottaa joku ihan uusi. Kotoa kyllä löytyy lukemattomia kirjoja.

***

Tänään työkaveri veikkasi minua noin 27 vuotiaaksi, vaikka hänen mielestään näytän ehkä 23 vuotiaalta. Olen lakannut vanhenemasta! Olen teiniäiti!