Olisi talo pullollaan asioita, mitä pitäisi tehdä! Mutta kun, haluttais tehdä jotain ihan muuta, mm. asettua vakaan kirjan kanssa.

Verrattuna alkuvuoteen, olen nyt lukenut suorastaan runsaasti (kirjojen ahmijat, älkää naurako). Heinäkuun aikana olen lukenut yhden kokonaisen romaanin, jatkanut toisen romaanin loppuun, jonka olin aloittanut alkuvuonna ja aloittanut jo kolmatta kirjaa. Ja mulla on suuret suunnitelmat siitä, mitä pitäisi saada lukeakseen lähiaikoina, mm. kolme uusinta Cornwellia, uusin Gerritsen, Kathy Reichsin kirjoja aloittaen ihan ensimmäisestä jne.

Mulla vaan on ikävä hinku aina omistaa kaikki, varsinkin jos mulla jo sattuu olemaan ne aiemmatkin joltain kirjailijalta, mm. Cornwellit. Mutta, olen kyllä kirjaston aineistotietokantaa tutkaillut viime aikoina melkoisen innokkaasti, kävin jopa pitkästä aikaa kirjastossa oliko se nyt viime viikolla. Mutta lähdin sieltä tyhjin käsin, kun mitkään niistä kirjoista jotka olisin halunnut lainata ei olleetkaan siellä, vaikka juuri edellisenä päivänä oli paikalla vielä olleet.

***

Pitäis varmaan laittaa nyt vähintään yksi koneellinen pyykkiä pyörimään ja jos sitten antaisi itselleen luvan lukea edes yhden luvun verran.