Hyvät

    1. Sain eilen nukkua kenenkään häiritsemättä melkein yhteentoista asti, kun Prinsessa oli mun pikkusiskon luona yökylässä (Kimpula oli kaksi viikkoa sitten) ja Kimpula nukkui kymmeneen, jonka jälkeen oli itsekseen katsellut tunnin telkkua.
    2. Katsottiin eilen päivällä Kimpulan kanssa kahdestaan StarWars Episodi I - Pimeä uhka. Täytyyhän se poika hyviin elokuviin tutustuttaa heti kun on mahdollista.
    3. Olen yllättävän pirteä, vaikka aamulla herääminen oli taas tuskaa.
    4. HraTee pitää kuin pitääkin pitkän palkallisen joululoman, 18. joulukuuta ihan uuteen vuoteen asti, ja sen toteuttamiseen ei tarvittu kuin eilinen pitkä työpäivä ja pari pekkasta.
    5. Ennen joulua tulee herran ylitöitten johdosta ihan kiva joulubudjetti.

Pahat ja rumat

    1. HraTee oli eilen aamu seitsemästä yli iltaseitsemään töissä.
    2. HraTee on tänäänkin ylitöissä, pomo oli puhunut jotain kello kymmenestä tai kahdestatoista. Kirosana! Toinen!
    3. Mun pitää hakea Prinsessa, pelkään kotimatkan olevan suoraan kuumasta alakerran naapurista, voin jo kuvitella: "Mä en tuu sun mukaan, mä haluan että isi hakee! kiti nati niti naa" Mietin jo kuumeisesti jotain sopivia porkkanoita ja houkutuslintuja.

Ei paha, oikeastaan, keksin hyviä tällä kertaa enemmän kuin pahoja.