Vaikka mulla on nyt aamuisin apua, herätään samaan aikaan kuin minä herään yksin aamuja pyörittäessäni, niin silti aika loppuu aamuisin kesken? Prinsessa syö vielä aamupalaa vaikka pitäisi jo olla pukemassa ulkovaatteita. Huokaus!

Lunta on tullut illan ja yön aikana. Maa on valkea, kunpa nyt pysyisi valkeana joulun yli.

Eilen meni kaupungilla viitisen tuntia. Lähes kaikki on jo löytynyt. Tänään kutsuu kaupungin kaupat uudelleen. Reissun kulku on osittain ihan selkeä, toiselta osaltaan vielä ihan turhan sekava ja epävarma. Sentään tänä aamuna olen pirteämpi kuin eilen. Eilen kotiuduttua kauppakierrokselta olin toooooodella väsynyt. En meinannut hereillä pysyä. Ja kun ei päivän menot olleet vielä edes siinä vaiheessa pulkassa.

Nyt pitää mun siirtyä pukemaan, jottei aamun lähtö viivästy entisestään minun takiani.