Valokuvien katselu jatkuu. Vastaan tuli ylioppilaskuvamme tuolta (herra isä ei voi olla totta) melkein 15 vuoden takaa. (Prinsessa, Kimpula ja minä)

"Ne menee naimisiin, ne menee naimisiin!"
"Ei mene, nää on ylioppilaskuvia."
"Aijaa." Osoittaen portaikon seinälle ja kirjahyllyn päälle: "Mut noi on ainakin naimiskuvia."
"Hääkuvia", korjaan.

Julkaisen tämän silläkin uhalla, että nyt blogiini tunkee noita naimiskuvia etsivää populaa. Saavatpahan pahemman kerran pettyä. *hihii*

***

Tuli muuten pikku ongelma. Hiirestä loppui juuri nyt äsken akut, ei ole vara-akkuja. Ja kun mä olen tottunut käyttelemään selainta hiirellä, niin nyt tuli tenkkapoo, että miten ihmeessä mä julkaisen tän kirjoituksen, sillä en ole vielä keksinyt, miten saan ilman hiirtä siirryttyä pois tästä tekstinsyöttölaatikosta ja valittua ton "Tallenna ja julkaise" napin (tekstissä osaan kyllä siirtyä ja tekstiä jopa käsitellä jossain määrin ilman hiirtä). Sarkaimella alias tabulaattorilla mä siirryn vaan täällä tekstiruudussa pätkän eteenpäin,  ctrl+tab siirtää välilehdeltä toiselle. - Hahaa, mä löysin sen! Epämääräinen kerta shift+tabia niin pääsee haluttuun nappiin (ja enterillä tietty sitten saa nappia painettua, sen tiesinkin jo), tai sieltä takaisin...

***

Edit pikkasen myöhemmin:

Miksi silloin, kun hiiri ei ole käytössä tarvitsee tulla taas uutta kirjoitettavaa mieleen? (Noihin kuvan- ja linkinlisäysnappeihin kun en pääse käsiksi ilman hiirtä.) Nyt on taas hiiren akut (ainakin joten kuten) ladattu.

Prinsessa löysin meidän "häämatka"kuvat Teneriffalta 1993. Löysi kuvan jossa minä ja HraTee seisomme tämän edessä:

6.jpg

Ihmetteli kovin, että miten toi pysyy tuolla ylhäällä. Kimpula sitten veikkaili monta vaihtoehtoa (mistä mikään ei ollut vielä oikea), tyyliin että se pysyy sen veden avulla ylhäällä (nojoo, hipoi oikeaa ratkaisua) tai että siinä on taivaanväriseksi maalattu putki tai näkymättömät vaijerit jonnekin sivulla oleviin kiinnikkeisiin. En kertonut vielä oikeaa ratkaisua (tiedättekö te?), halusin odottaa HraTeen kotiin, jotta hänkin saa nähdä mitä lapset ovat tänään ihmetelleet, ja mitä heidän ehdotuksensa ovat olleet sen toimintaperiaatteeksi.

***

Nyt kun hiiri taas toimii, niin muutin samalla tuon alkuperäisen kirjoituksen värejä (toivottavasti) näkyvämmiksi.