Mulla on paha tapa nimitellä miestäni aika usein idiootiksi. Toisinaan ihan hyvässä mielessä/leikkimielellä jos hän sanoo jotain mukahauskaa tai näsäviisasta. Toisinaan taas vähän ikävämmässä mielessä, jos hän on unohtanut jotain, tai ei tajua jotain minun mielestäni selkeää asiaa. Tasapuolisuuden nimissä kerrottakoon, että pidän toisinaan itseänikin idioottina (sanon hiljaa mielessäni itselleni "olen idiootti") jos teen jotain älytöntä, kuten liikehdin hassusti kotona yksinäni tms...

***

Olen edistynyt. DiaDVD on valmis, poistin kovalevyltä kuvia, ja samantien jo melkein sen täytinkin. Muumimaailma-kansio oli pakko laittaa toiselle asemalle, koska siellä on yhteensä 195 kuvaa (x2, sekä jpg:nä että nef:inä) ja vie yli gigan tilaa. Poisto-operaatiolla kun sain tilaa vain vajaan gigan. Tämä kuva Kultarannasta ja kultaisesta auringonlaskusta on suosikkini.

420165.jpg


***

Miksei mun viimeisimmät-laatikkoni toimi??!??