Meillä on alkamassa pihatalkoot. Enpä oo taaskaan menossa, muu perhe menee kylläkin.

Eilen illalla luulin, että olen suhteellisen järjissäni rauhoituksen jäljiltä. Mutta sitten kun miehen kanssa tänään puhuttiin noista särkylääkkeistä, mihin olin saanut reseptin hammaslääkäristä, ja mies mainitsi niitten kela-korvaukset, kysyin että oliko sillä mun kelakortti kun kävi apteekissa. Sanoi että oli pyytänyt sen multa autossa ennen kuin oli mennyt apteekkiin. Olin sen kuulemma antanutkin... Täh!? Mulla ei ole moisesta mitään muistikuvaa.

Eilen menin tosiaan nukkumaan silloin seitsemän aikoihin. Nukuin tunnin, ja sitten yritin katsella Teoriaa miehistä. Niin, ja söin mä yhden muistaakseni mansikka- (vai oliko se persikka-)rahkan. Ohjelmaa en  nähnyt paljon alkukuvia pidemmälle. En jaksanut myöskään nousta katsomaan myöhempiäkään ohjelmia. Pieniä katkoksia lukuunottamatta nukuin siis iltaseitsemästä aamuseitsemään.

Tänään löydettiin mulle juhlava ja vihreä (tietysti) pusero/tunika/tms. mustien housujen, kenkien ja takin seuraksi. Hieman väriä, etten ole kuin hautajaisiin menossa. Katsotaan repäisenkö laittamalla vihreät sukatkin (viimevuonna ostetut limet polvisukat, enkä ole vielä kertaakaan käyttänyt - olivat kauan kateissakin).

Miehelle vielä kun löydetään jotain siistiä ja fiksunnäköistä.

Kampaaja mulla on maanantai-aamuna. Pituutta lähtee reilusti (mikä sitten on reilusti sellaisista hiuksista, joihin juuri ja juuri saa tynkäponnarin). Ja raitoja taas.

Mieskin tarvinnee hiustenleikkuun (ihan kotiparturissa).

Mun pitäis siirtyä etsimään pojalle kamppeita kasaan yöretkeä varten, jonne lähtee huomenaamulla.