Menin illalla suhteellisen aikaisin nukkumaan. Yhsentoista aikoihin olin jo sängyssä. Herätys oli reilua tuntia myöhemmin kuin normaalisti työaamuina (se labra). No, enkös mä herää jostain syystä kolme tuntia liian aikaisin. Uudestaan nukahdin vasta noin puolitoista tuntia myöhemmin. Kun sitten lopulta oli aika herätä, olisi tehnyt vielä mieli nukkua.

Verta sitten vuodattettiin useampi putkilo. Ei ollut taitavin mahdollinen veren ottaja. Löysi kyllä suonen hyvin, mutta pistos tuntui, mutta ei onneksi aivan kamalasti. Oikein taitava jos on, niin eihän sitä neulan pistoa edes tunne. Lopulta yritettiin ja yritettiin labran jälkeen saada multa verenpaine mitattua, ja lopulta onnistuikin. Jostain kumman syystä se mittari vaan antoi virheilmoitusta jatkuvasti. Maanantaina mulle on varattuna aika verenpaineenmittaukseen uudestaan (lääkäri toivoi että olisi kaksi mittausta takana kun hän soittaa) koska itsepalvelupisteessä ei tuntunut onnistuvan.

Kävin sitten myös varaamassa ajat mulle ja pojalle hiustenleikkuusseen tiistai-iltapäivälle. Toivottavasti se lääkäri soittaa ennen sitä (uskoisin kyllä).

***

Nyt väsyttää. Ja kuitenkin on taas vähän levoton olo, ei oikein tiedä mitä tekis. Sellainen "vaikea pysyä paikallaan" olo... Kahvia olen juonut vasta yhden kupillisen, sen normaalin aamukahvin, vaikkakin epänormaaliin aikaan. Tai siis arkipäiväksi epänormaaliin aikaan.

Nojoo, kaipa tässä tämä tältä erää.