Tänään se oli, maan tunti. Ja onnistuimme pitämään kaikki turhat sähköhärpäkkeet kiinni sen aikaa. Nojoo, televisiota kastoimme viitisen minuuttia vielä sen alettua (kynttilänvalossa olimme olleet jo jonkin aikaa siinä vaiheessa - pojalla tosin taisi olla puoleen asti valot päällä huoneessaan). Pian kuitenkin siirryimme pelaamaan pojan kanssa Scrabblea kynttilänvalossa. Siihen meni kaiken kaikkiaan puolisentoista tuntia. Toisin sanoen hienosti onnistui.

Kun tulin koneelle huomasin, että mulle on kommentti siihen mun edelliseen Earth hour kirjoitukseeni. Olin jopa ihan mielissäni kunnes luin oikein "rakentavan" kommentin, jonka poistin oitis. Vai mitä sanotte, onko kommentti, joka sisältää pelkästään kirosanan ja haukkumasanan, rakentava? Ja vielä ihan anonyyminä laitettuna... Jätin sen siis omaan arvoonsa, eli heitin roskakorin pohjalle.

***

Tyttö ei ole kotona, on retkeilemässä vielä huomiseen asti.

***

Niin, ja mun odotukseni ei ole vieläkään päättynyt. Olen jo aika kypsää kauraa. Tarttisko soitella perään. Ehkä niin teenkin, jollei maanantaina rupea kuulumaan mitään.