Tämän aamuinen yllätys tai lähinnä shokki: sen koulutyön, josta olin käsityksessä että palautus on perjantaina, palautus onkin jo tänään! Paniikki ja sekasorto! Ei oo totta! No, onneksi sen ohjepituus on vain 1-2 sivua, ei sen enempää, mutta silti. Illalla on kouluakin, joten mulla on periaatteessa vain tämä päivä aikaa, ja sitten illalla koulun jälkeen. Kuinka saatoin katsoa noin väärin? Mun mielestä niiden kahden työn palautuspäivissä oli viikko eroa... Onneksi rupesin epäilemään, voiko Pitkäperjantai olla koulutyön palautuspäivä. Mutta miksi tänään, miksei huomenna?

Mun täytyy siis tänään lueskella meille jaettu moniste läpi, kahlailla läpi parit nettisivut ja etsiä myös tietoa, jota mulla ei juurikaan ole entuudestaan. Hitsi!!

***

Odotus alkaa jo rassaamaan, ei vieläkään ole kuulunut mitään! No, tätä päivää on vielä jäljellä. Huomenna, jollei mitään kuulu, niin soitan taas itse. En kestä!